Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1.  Kur rasti jūsų parduotuvę? 

    Šiuo metu studija yra įsikūrusi Vilniuje Sausio 13-osios g. 2-204. Ją aplankyti dėl pasimatavimų, bendradarbiavimo klausimų, individualių užsakymų galima tik su išankstiniu susitarimu kontaktuose nurodytu mob. numeriu arba el.paštu info@stilingalape.lt.

    2. Kaip įvykdyti užsakymą jūsų svetainėje?

    Išsirinkę drabužį bei dydį spauskite mygtuką "Į krepšelį", atsiradus "Prekių krepšelis" puslapiui, pertikrinkite norimas prekes bei jų vienetus, šiame puslapyje galite keisti norimų gaminių kiekį. Viską sutikrinę spauskite "Pradėti pirkimą". Puslapyje "Jūsų užsakymas" suveskite pirkėjo duomenis, pasirinkite pristatymo būdą bei mokėjimo būdą. Įrašykite pastabas jei tokių turite. Spauskite "Užsakyti". Užsakymo patvirtinimas jums bus išsiųstas el. paštu.

    3. Ar būtina registracija jūsų svetainėje norint įsigyti prekę?

    Registracija norint įsigyti gaminį nėra būtina, tačiau prisiregistravę galite matyti savo užsakytos prekės būseną, nereikia kartojant suvedinėti savo duomenų.

    4. Nerandu savo dydžio, noriu individualių išmatavimų.

    Jei prekės pagrindiniame puslapyje yra nurodytas gamintojas "Mados studija", neradę savo išmatavimų pasirinkite palankiausią dydį, užsakymo puslapyje "Pastaba" langelyje įrašykite savo išmatavimus (Krūtinės apimtis, liemens apimtis, klubų apimtis, papildomai jei norite rankos apimtis, pečių potis, nugaros ilgis, rankovės ilgis) bei kitas pastabas dėl pristatymo ir kt. Tokiu atveju prekė nėra sandelyje, jos pasiuvimas bei pristatymas gali užtrukti ilgiau. Jei užsakomas itin didelis dydis, gali tekti primokėti už audinį, dėl to Jums bus pranešta el. paštu. Jei suma netenkina Pirkėjo, užsakymas gali būti atšauktas, pinigai grąžinami per 1-2 darbo dienas. Patartina, dėl didelio dydžio bei, ar yra likę audinio, teirautis iš anksto el. paštu info.stilingalape.lt

    5. Ar galima atšaukti užsakymą? 

    Jei prekės dar nėra supakuotos, užsakymą galite panaikinti ar keisti savo paskyroje.

    6. Negavau savo užsakymo patvirtinimo.

    Tokiu atveju pertikrinkite savo įvestus duomenis, neradus klaidų susisiekite su mumis el. paštu info@stilingalape.lt arba pagalba@stilingalape.lt

    7. Kaip galima sumokėti už prekes?

    Už prekes galite atsiskaityti el. bankininkyste, pavedimu, Paysera, Paypal, grynais atsiimant prekę arba pristatymo metu

    8. Prekių grąžinimo / keitimo į kitą prekę sąlygos

    1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties Pirkėjui negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, o būtent teisė atsisakyti sutarties negalioja;
    2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša užpildydamas el. prašymo formą (Dėl el. prašymo formos teirautis info.stilingalape.lt). Gavęs Pirkėjo prašymą, pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą;
    3. Grąžinta prekė negali būti nešiota, sugadinta;
    4. Norimas grąžinti prekes siųsti „Sausio 13-osios 2-204, Vilnius“ adresu arba atvykus sutartu laiku.
    5. Už grąžintą prekę(-es) pinigai grąžinami per 14 (keturiolika) dienų, įvertinus ar prekė yra išlaikiusi savo originalią prekinę išvaizdą. Į grąžinamą sumą neįeina siuntimo mokestis, grąžinama tik prekės vertės suma.
    6. Suma grąžinama tik į sąskaitą iš kurios buvo pervesti pinigai. Jei atsiskaityta buvo grynais, suma pervedama į el. prašyme nurodytą Pirkėjo sąskaitos nr. 

    Grąžinimo būdai: 

    1. Siųsti siuntinį adresu Sausio 13-osios g. 2-204, LT-04343, Vilnius (už siuntimą moka pirkėjas) 

    2. Grąžinti atvykus adresu Sausio 13-osios g. 2-204, LT-04343, Vilnius (reikalingas išankstinis susitarimas dėl laiko)  
     

    9. Nerandu atsakymų į savo klausimus.

    Neradę norimos informacijos kreipkites el. paštu arba tel. nurodytais kontaktuose.